Lee Seungchul, a koreai papírral dolgozó képzőművész egyéni kiállításán Buddha-szobrok, koreai holdkorsók és más tradicionális tárgyak láthatók. A tárlat kísérőprogramjaként a hagyományos koreai papírkészítés mesterségével és a természetes keleti festési technikákkal is megismerkedhetnek az érdeklődők.
A dél-koreai képzőművész természetes anyagokkal és színekkel dolgozik. Festő-szobrászként több mint harminc éve foglalkozik a Koreai-félszigeten fellelhető természetes színekkel és az ezeréves múltra visszatekintő fehér papíreperfa kérgéből készült koreai hagyományos papírral, a restaurátor szakmában és a tradicionális belsőépítészetben is elismert handzsival. Oktatói és alkotói tevékenysége mellett régiséggyűjtő is, aki pályafutása során először mutat be a handzsi-relikviákat, Csoszon-kori papírtekercseket, koreabeli házassági levelet, papírból készült bútorokat.
A június 28-ig látogatható budapesti kiállítás középpontjában a többszáz handzsi domborműből álló, Ezer Buddha nevű installáció áll. A tárlaton látható lesz a több mint háromszáz különleges színes szövettel, főleg selyemmel díszített, Tükörterem elnevezésű installáció is.