Ázsia lehet az elektromos kétkerekűek piaci forradalmának központja
Szakértők úgy vélik Ázsia hamarosan felzárkózik a közlekedés szén-dioxid-mentesítéséért folytatott versenyben és akár az elektromos forradalom élére is állhat a kétkerekűek (E2W) terén.
Ázsia lehet az elektromos kétkerekűek piaci forradalmának központja
Selyemutak

Ázsia lehet az elektromos kétkerekűek piaci forradalmának központja

Borítókép: iStock
Eurázsia 03/07/2023 12:00

Szakértők úgy vélik Ázsia hamarosan felzárkózik a közlekedés szén-dioxid-mentesítéséért folytatott versenyben és akár az elektromos forradalom élére is állhat a kétkerekűek (E2W) terén.

A világ többi részéhez képest Ázsia – Kína kivételével – lemaradásban van az elektromos járművek elterjedése terén. A szakértők azonban úgy vélik az egész kontinens felzárkózhat a közlekedés szén-dioxid-mentesítéséért folytatott versenyben, és akár az elektromos forradalom élére is állhat a kétkerekűek (E2W) terén – számolt be az Asia Business Review hírportál.
iStock

Ázsia már most az elektromos kétkerekűek vagy mikromobilitású járművek globális gyártásának központja, miközben Kína vezetésével három másik ország – India, Indonézia és Vietnám – is készen áll arra, hogy az elektromos kétkerekűek jelentős piacává váljon.

A McKinsey & Company tanácsadó cég szerint 2021 és 2030 között az indiai E2W-értékesítés 66%-os, míg az indonéziai várhatóan 67%-os éves növekedési ütemet fog elérni.

A weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk. Az Ön beleegyezésével ezeket arra használjuk, hogy mérjük és elemezzük a weboldal használatát.
Információk és beállítások