„A gyártás felfuttatásást 2025 végén kezdjük meg. Az első két modell, amelyet gyártani fogunk, a Dolphin és az Atto 3 lesz” – mondta Li, hozzátéve, hogy az első kettőt további modellek követik majd, derül ki az MTI szemléjéből.
A BYD szegedi üzemének építése még folyamatban van. A gyár kulcsfontosságú ahhoz, hogy a BYD piaci részesedést szerezzen az Európai Unióban, mivel a Magyarországon gyártott autók mentesülnek a Kínában gyártott elektromos járművekre kivetett uniós vámok alól – jegyezte meg a DPA német hírügynökség. Jelenleg a BYD-nek minden járművét importálnia kell az EU-ba.
A BYD két éve a legkelendőbb autómárka Kínában, a világ legnagyobb autópiacán. A BYD gyors felemelkedése megtépázta a Kínát évtizedekig uraló külföldi autógyártók – például a Volkswagen – eredményeit.