Keleti nyitás a versenypályán is
Komolyan gondolkodnak az ázsiai terjeszkedésen a Forma-1 tulajdonosai, a kontinensen ugyanis egyre nagyobb az érdeklődés a száguldó cirkusz iránt. Kína hatalmas piacot jelent a hirdetőknek és az autógyártóknak is.
Keleti nyitás a versenypályán is
Sport

Keleti nyitás a versenypályán is

Fotó: AFP/Nurphoto/Andrea Diodato
Őry Mariann 06/08/2024 22:00

Komolyan gondolkodnak az ázsiai terjeszkedésen a Forma-1 tulajdonosai, a kontinensen ugyanis egyre nagyobb az érdeklődés a száguldó cirkusz iránt. Kína hatalmas piacot jelent a hirdetőknek és az autógyártóknak is.

A Forma-1 a koronavírus-járvány miatt többéves szünet után tért vissza Sanghajba, 2019 után először idén áprilisban rendezték meg újra a kínai nagydíjat. Kínában ugrás szerűen megnőtt az érdeklődés a Forma-1 iránt, miután a 2022-es szezon óta, Zhou Guanyu személyében először szerepel kínai pilóta a mezőnyben, a Kick Sauber színeiben. Zhou ráadásul maga is sanghaji születésű – ötéves volt, amikor 2004-ben részt vett az első kínai nagydíjon Sanghajban. Akkor Fernando Alonsónak szurkolt, ma pe dig már össze is mérheti vele a tudását. (...)


A szerző az Eurázsia felelős szerkesztője.

Ez a cikk az Eurázsia 2024. augusztusi számában jelent meg, honlapunkon teljes változatában csak később válik elérhetővé. A magazin elérhető országszerte többek közt az újságosoknál, hipermarketekben és benzinkutakon. Előfizetési lehetőségeiről pedig a neumannlapkiado@nje.hu címen érdeklődjenek!

A weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk. Az Ön beleegyezésével ezeket arra használjuk, hogy mérjük és elemezzük a weboldal használatát.
Információk és beállítások