A Yili Group Kína legnagyobb tejipari vállalata és Ázsia vezető tejipari márkája is egyben. Széles körű tejipari termékeket gyárt és forgalmaz, beleértve a folyékony tejet, tejport, joghurtot, fagylaltot és sajtot. A cég emellett más területeken is aktív, például ásványvíz, növényi alapú italok és tejsavbaktérium-italok gyártásában is.
A negyedik és az ötödik helyen sem történt változás. A negyedik amerikai Tyson márkaértéke 19,8 százalékkal, 9,9 milliárd dollárra emelkedett. az ötödik francia Danone márkaértéke pedig 3,1 százalékkal, 8,3 milliárd dollárra nőtt.Az amerikai burgonyachips-gyártó Doritos értéke 16 százalékkal, 5,4 milliárd dollárra nőtt, amivel három hellyel feljebb került, és a hatodik Kellogg's (-1,1 százalék, 6 milliárd dollár) után a hetedik helyet szerezte meg.
A Brand Finance-listán a tíz legnagyobb élelmiszermárka összesített értéke 88,4 milliárd dollár, ami a 100 legnagyobb márka teljes értékének több mint 35 százaléka. A százas listán egyebek között 41 amerikai, 10 kínai, 9 olasz, 5 japán és 4 svájci, továbbá 3-3 indiai, német és egyesült királyságbeli, illetve két szingapúri cég szerepel.