Kovács Attila, a Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja pedig már egy olyan problémát vetett fel, melynek jeleit napjainkban is tapasztaljuk: a technológiai fejlődések nyomán munkák sora tűnik el. Ayham Fayyoumi, a PwC Middle East oktatási és készségfejlesztési igazgatója szerint a nagy változást a koronavírus-járvány hozta el, amikor az oktatás átkerült az online térbe. Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy bár a jövőben számos munka nem fog létezni, a mai óvodás és általános iskolás korú gyermekek körülbelül fele már olyan munkát fog végezni, ami most még nem létezik. „Noha a fejlett országokban a digitalizáció gond nélkül végbemegy, a fejlődő országokban ez koránt sincs így” – hívta fel Paul Kim, a Stanford Graduate School of Education technológiai igazgatója és dékánhelyettese. Deepak Ohri, a lebua Hotels and Resorts luxushotel-lánc alapító vezérigazgatója pedig arra figyelmeztetett, hogy a világ átalakulásával még nagyobb felelősségre kell tanítani a gyermekeket.
A kerekasztal-beszélgetést követően Kilhwa Jung, a Koreai Alapítvány a Nemzetközi Kulturális Csereprogramért (KOFICE) elnöke a kortárs koreai kultúráról, a Hallyuról tartott előadást, valamint kitért a virágzó magyar-koreai kapcsolatokra is. Kiemelte, Magyarország 1989-ben a kelet-európai országok közül elsőként létesített diplomáciai kapcsolatokat Dél-Koreával.