A kínai kiállítás-sorozat minden állomásához készült saját kiadvány, melyben a helyi múzeum igazgatója is megosztja gondolatait és így minden múzeum lehetőséget kapott rá, hogy a saját képére igazítsa a katalógust. A sanghaji helyszín, a Liu Haisu Művészeti Múzeum 1995. márciusában nyitotta meg kapuit és kiállításoknak ad otthont, akadémiai kutatásokat támogat, edukatív funkciókat lát el, valamint elősegíti a kultúrák közötti átjárást. Magyar művészetet sem először lát itt a kínai közönség, korábban a Kogart Gyűjtemény már bemutatkozott az intézményben. A múzeum névadója, Liu Haisu, a modern művészeti oktatás úttörője volt Kínában. Elismert alkotóként is kiemelten kezelte a művészetoktatást és támogatta a művészeti innovációt. Saját értékes művei mellett gazdag műgyűjteményét is az államnak ajándékozta, ebből az adományból jött létre a Liu Haisu Művészeti Múzeum állandó gyűjteménye.
A kiállítás második állomásként Nancsangot érintette, itt hatalmas tér állt rendelkezésre az installáláshoz, több grafikai elemet lehetett használni, a falakra kerültek a hat művészt bemutató nagyméretű portrék is, így a látogatók arcokat tudtak kapcsolni a művekhez. Az utazó kiállításoknál megszokott módon ugyanaz a törzsanyag, de az installálás kicsit változik, helyszíntől függően az adott térre szabva.
A kiállítás második állomásként Nancsangot érintette, itt hatalmas tér állt rendelkezésre az installáláshoz, több grafikai elemet lehetett használni, a falakra kerültek a hat művészt bemutató nagyméretű portrék is, így a látogatók arcokat tudtak kapcsolni a művekhez. Az utazó kiállításoknál megszokott módon ugyanaz a törzsanyag, de az installálás kicsit változik, helyszíntől függően az adott térre szabva.
A pekingi NAMOC Kína egyik vezető művészeti múzeuma és az ország legfontosabb művészeti gyűjteményeinek egyikét őrzi. A sárga mázas cseréppel fedett, folyosókkal és pavilonokkal körülvett, ősi kínai tetőszerkezetű, hat emeletes főépület, 1958-től kezdve öt éven keresztül épült, 21 kiállítóteremet, 6660 négyzetméter múzeumi kiállítóteret foglal magába. A múzeumban szoborparkot is kialakítottak és 1995-ben modern művészeti gyűjteménnyel bővült az anyaga. A kollekció több ezer éves kínai művészetet ölel fel, bemutatja az ország gazdag kulturális örökségét. A kalligráfia, a tradicionális kínai festészet és a modern művészeti munkák mellett, a kínai népművészet, tárgykultúra, papírmunkák és kínai kerámia is mélységében tanulmányozható az állandó gyűjteményi anyagban. Emellett rendszeresen rendeznek időszaki kiállításokat, amelyek szemléltetik a kortárs kínai és nemzetközi művészet legfrissebb tendenciáit.
A magas látogatószámok miatt, gyakran kígyózott hosszú sor a bejáratnál és bent a kiállításon is sok időt töltöttek az emberek. Ez az intézmény fontos művészeti központ Kínában, méltó és rangos helyszíne volt a magyar művészetet képviselő kiállításnak.
Csungking közigazgatási területe csaknem megegyezik Magyarországéval, és 32 millió lakosnak ad otthont. Ezért a nagy méretű városban két múzeumban is bemutatkozott az anyag. A Jangce partján elhelyezkedő Csungking az elmúlt évtizedben komoly üzleti, pénzügyi, politikai és kulturális központtá fejlődött. A Csungkingi Szépművészeti Múzeumban tartott díszmegnyitón Bozó Péter, az MNB Ingatlan Kft. ügyvezetője, Jakab István, az Országgyűlés alelnöke, a múzeum igazgatója és Breuer-Zehevi Ádám tartottak beszédet. Az esemény kiemelt díszvendége volt Czégel Bálint csungkingi főkonzul, Honecz Anna Lujza, a pekingi Liszt Intézet vezetője, Uruguai főkonzulja, a csunkingi külügyi hivatal képviselői és az Osztrák-Magyar Kodály Intézet képviselői.
Csungking második helyszínén, az építészetileg is kiemelkedő Yuleai Művészeti Múzeumban november 20. és december 7. között volt látható a kiállítás. A 2018-ban nyílt intézmény impozáns épülete a „negatív építészet” koncepcióját használja, így tökéletesen illeszkedik környezetéhez, integrálva a mellette elhelyezkedő domboldalt és a városi környezetet egyaránt. Yuleai egy magánmúzeum, amit a taxisofőrből lett milliárdos kínai üzletember és műgyűjtő, Liu Ji-csian és felesége Vang Vej alapított. Nevükhöz fűződik a 2012-ben megnyílt Lung Múzeum, Sanghaiban és ők vették meg árverésen Amedeo Modigliani aktját 170,4 millió dollárért (50 milliárd forint). Többször nyilatkozták a sajtóban, hogy azért gyűjtik és állítják ki külföldi művészek alkotásait mert szeretnék, ha múzeumaik versenyképesek lennének a nemzetközi intézményekkel.
Majd a Vuhanban található Donghu Shan Szépművészeti Múzeum adta a következő helyszínt a kiállításnak 2023. december 28 és 2024. január 8. között. A non-profit intézmény 2018-ban nyitotta kapuit. Négy kiállítóterében magas színvonalú kortársművészeti kiállítások váltják egymást, melyek hazai és nemzetközi intézményekkel való együttműködésben jönnek létre.
A MNB Arts and Culture divíziója 2020-ban kezdte el gyűjteményét építeni, elsősorban a magyar geometrikus absztrakt és a neoavantgard irányzat művészeire fókuszálva, akik a hatvanas-hetvenes években együtt haladtak a világ legprogresszívabb irányzataival és maradandó életművük fontos mérföldköve a magyar művészet történetének. A gyűjteményezés azóta kiegészült a középgenerációs és a legfiatalabb korosztály munkáival, de a misszió változatlan: a hazai közönség mellett külföldön is láthatóvá tenni az MNB gyűjtemény anyagát.
A vándortárlat magas számú érdeklődött vonzott be, melynek nagysága nem csak annak köszönhető, hogy a 1,4 milliárd főt számláló Kína mérete és népessége hatalmas, hanem a kiállítás jellegének is. A magyar neoavantgárd művészet ezen szegmensét a kurátor, a Fajó Alapítvány és az MNB Arts and Culture közösen, a magyar művészettörténi kánonhoz szorosan kapcsolva tudta bemutatni, kiemelve a Pesti Műhely sajátosságait a magyar és nemzetközi viszonylatban egyaránt. A két legkiemelkedőbb érdeklődéssel bíró múzeum a Jiangxi Szépművészeti Múzeum Nancsangban és a Csungkingi Szépművészeti Múzeum volt, ahol az elsőben 120 ezer, a másodikban 155 ezer látogatót fogadott a két intézmény. Összeségében a december végéig hét helyszínt megjárt kiállítási anyagot már több mint 330 ezren látták.
A kiállítássorozatnak még nincs vége. Hamvai Kinga elmesélte, hogy a kínai érdeklődés nem csökkent a kiállítás iránt, mely a tervek szerint a 2024-es évben további kínai és ázsiai nagyvárosokban lesz látható.