Az esemény a kínai Black Friday-ként is ismert, amikor is fogyasztók milliói keresik fel az online platformokat, hogy rendkívüli akciókkal tudjanak termékeket vásárolni. Kínában a Szinglik Napja annyira sikeressé vált, hogy ma a világon már ez a legnagyobb vásárlási ünnep, megelőzve az Amerikából indult Black Friday-t és Cyber Monday-t együttvéve, derül ki az Eurázsia Központ bejegyzéséből.
Előrejelzések szerint az idei évben nem történt rekorddöntés, mint ahogy az történt 2017-ben, 2018-ban és 2019-ben is, egész egyszerűen azért, mert a Szinglik Napja mostanra már a nevével ellentétben nem egy egynapos ünnep, hiszen a kínai online platformok már hetekkel november 11. előtt elkezdik a jobbnál jobb akciókat kínálni, így a vásárlások eloszlanak és nem csak egy napban csúcsosodnak ki. Azonban Kína két legnagyobb online platformja a Taobao és a JD.com is növekedésről számolt be az idei 11.11-en az előző évhez képest. Figyelemreméltó adat, hogy Kínában november 1. és november 11. között idén 5,26 milliárd csomagot kézbesítettek, amiből 639 millió csomag november 11-én került kiszállításra.
Idén már a magyar fogyasztók is egyre több magyar webshopon találkozhattak a Szinglik Napjához köthető nagy leárazásokkal, így egyre több országban kezd meghonosodni az eredetileg kínai vásárlási ünnep.