A Turkish Airlines összesen 291 nemzetközi célállomásra indít járatokat 128 különböző országba, 516 célállomásra pedig úgynevezett codeshare-megállapodással. Az elmúlt években a török légitársaság négy amerikai, öt európai, két közel-keleti, három afrikai és hét távol-keleti és ázsiai célállomással bővült – számolt be az Aerotime.
Mint azt a légitársaság elárulta, a közeljövőben mintegy egy tucatnyi új célállomásra terveznek járatokat indítani, ez magába foglalja többek közt az ausztrál Sydney-i és Melbourne-i repülőtereket is.
Összességében a légitársaság 9,5 milliárd dolláros bevételt ért el 2023 első félévében, ami 868 millió dolláros nettó nyereséget eredményezett.
Az év első hat hónapjában összesen 38,7 millió utast szállított – ez 24,5 millió nemzetközi és 14,2 millió belföldi utast jelent. A mostani adatok jelentős növekedést mutatnak előző évhez képest, amikor is az első félévben 30,9 millió utas vette igénybe a Turkish Airlines szolgáltatásait.