Drónfelvételen a BYD gigászi építkezése Szegeden
Megdöbbentő képsorok láttak napvilágot a BYD szegedi beruházásáról – szúrta ki a VG. A drónfelvételek alapján az építkezés lendületesen halad, de még mindig sok a teendő.
Drónfelvételen a BYD gigászi építkezése Szegeden
Fókusz

Drónfelvételen a BYD gigászi építkezése Szegeden

Fotó: CFOTO / NurPhoto / NurPhoto via AFP
Eurázsia/VG 25/12/2024 12:03

Megdöbbentő képsorok láttak napvilágot a BYD szegedi beruházásáról – szúrta ki a VG. A drónfelvételek alapján az építkezés lendületesen halad, de még mindig sok a teendő.

Megdöbbentő képsorok láttak napvilágot a BYD szegedi beruházásáról – szúrta ki a VG. Mint írják, a YouTube-ra drónfelvételek kerültek fel a szegedi gyár építkezéséről. A több ezer négyzetméteres csarnok építése megdöbbentő léptékű, ahogy az is, hogy milyen rövid idő alatt mennyi minden elkészült már a beruházásból. A videóról az is kiderül, hogy télen sem áll le a fejlesztés, amelyhez hatalmas munkagépek egész sorát is felhasználja a kínai autógyártó. 

A cikk emlékeztetett rá, hogy végtelenbe nyúló csarnokban a következő év második felében kezdődhet meg a termelés, és bár óriási változás látható már most is, azért a felvételekről az is kiderül, hogy még sok a hátralévő teendő.

„A gyártás felfuttatásást 2025 végén kezdjük meg. Az első két modell, amelyet gyártani fogunk, a Dolphin és az Atto 3 lesz” – idézte nemrégiben lapunk is Stella Li, a BYD európai vezetőjének a Capital üzleti magazinnak adott interjúját. 

Nemrégiben kiderült az is, hogy  BYD autógyár szegedi üzeme átlagosan 1800–2000 eurós havi fizetést kínál majd munkavállalóinak. Ez jelentős mértékben meghaladja a régióban jelenleg fizetett átlagbéreket, sőt, még a kecskeméti Mercedes-gyárban dolgozók átlagos keresete is – amely 1600 euró körül alakul – elmarad ettől.
Továbbiak

A weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk. Az Ön beleegyezésével ezeket arra használjuk, hogy mérjük és elemezzük a weboldal használatát.
Információk és beállítások