A Kereskedelmi Minisztérium által kezdeményezett szervezett esemény január 7-től február 5-ig tart –
írja a China Daily.
A minisztérium szerint ez lesz az első országos online értékesítési promóció, miután 2024 decemberében a tavaszi fesztivál
felkerült az UNESCO szellemi kulturális örökségének reprezentatív listájára.
Tájékoztatásuk szerint az esemény célja az emberek fogyasztási igényeinek kielégítése az ünnepi időszakban, a hagyományos kínai kultúra népszerűsítése és az e-kereskedelmi értékesítés fellendítése.
Az esemény nyitóünnepségére január 7-én kerül sor a kelet-kínai Jiangxi tartományban található Jiujiang városában, ahol többek között ünnepi árubemutatókat és a szellemi kulturális örökséget bemutató kiállításokat rendeznek.
A minisztérium szerint a különböző kínai régiók és e-kereskedelmi platformok a tavaszi fesztivál megünneplésére a helyi termékeket, valamint a szellemi kulturális örökséget bemutató kiállításokat és előadásokat szerveznek.