A hollywoodi filmeken keresztül ismerhetjük meg a nagyvilágot – amerikai narratívában: az USA a Föld megmentője és védelmezője, az oroszok/arabok/kínaiak (attól függően, hogy hol van konfliktusuk) pedig a világ ügyeletes gonosztevői. Persze mivel a kínai piac igen fontos lett Hollywood számára, manapság a kínaiak már nem gonoszként, hanem inkább semlegesként szerepelnek.
A 21. században már a közösségi oldalak is nagy hangsúlyt kapnak a különböző ideológiák és nézetek terjesztésében. Egyfajta információs háború is kitört, amelyben a nyugati soft power a nyugati információs buborékával erőlteti ránk, hogy csak a nyugati mainstream közli a valóságot és az igazságot, míg más nagyhatalmak csak dezinformálnak a propagandájukkal. A nyugati mainstream média és soft power tulajdonképpen folyamatosan démonizálja a nem-nyugati világot, a saját világát pedig isteníti, majd ezt a képet és gondolkodást exportálja mindenfelé. Valójában azonban a nyugati világon és információs buborékon túl, abban a 7,2 milliárdos „rest of the world”-ben a nyugati soft powert tekintik nyugati dezinformációs propagandának. Emellett ahány civilizáció, annyi softpower-stratégia. Kína mára hollywoodi szintű filmeket és sorozatokat készít, de mégsem terjednek a világ filmpiacán, szemben a dél-koreaiakkal. A kínai soft power – ahogy ezt az 5000 éves történelmében is láthattuk – Kína civilizációjának nagyságát, az ország technológiai fejlettségét terjeszti, és ezzel akar szebb képet alkotni magáról a világban.
Az Eurázsia magazin fő célja, hogy bemutassa az ázsiai országok kultúráját, fejleményeit és érdekességeit, a keleti népek gondolkodását és soft powerét, hogy a nyugati fél mellett a másikat is megismerjük, és ezáltal megfelelően tudjunk mérlegelni, mi az igazi valóság. Ez valószínűleg a különböző dezinformációs propagandák közötti út közepén található.